martes, 13 de julio de 2021

O ano dos ollos

 



Levamos un ano sin vernos as caras.  Somos humanos con pelo frente, ollos e careta.  

Espero que, agora que empezamos a vernos o as caras outra vez, non o estraguemos - ¡pouca fe na sensatez humana!-.

Sen embargo, nun ano onde a actividade coral quedou reducida a nada na maioría dos casos, o Coro do IES A Xunqueira I continuou traballando, con enorme prudencia, con todo o protocolo e máis, e conseguiron rematar o curso.

Non prepararon un repertorio amplo, non houbo concertos hasta a primavera, salvo un par de cancións no baixo exterior do instituto.  Nin sequera estou ben enterado de toda a actividade porque coa maldita pandemia estiven desconectado.  

Ademais, a última vez que fomos ó concurso nacional a Madrid comenteille a Luisa: "son unha anomalía neste coro xuvenil", é hora de que me quede soamente en Vinderel, o coro de veteranos que, coa incorporación de dúas xeneracións de graduados/as - anque os mozos se quedan moito menos -, xa vai ser numeroso e estamos empezando outra vez.

A pesar de todo, o coro sempre nos sorprende con algo novo, orixinal e marabilloso.  Aparte de felicitalos a todos, á dire, Luisa, e ós rapaces e rapazas, estou encantado de compartir estes preciosos vídeos - que xa levan un tempo nas redes-, en colaboración co programa Manciñas, organizado polo concello de Pontevedra.

As obras de calidade implican tempo e traballo, pero o resultado paréceme emocionante e un paso máis no repertorio e progresión deste coro, sobre todo nun ano tan complicado para todos.

¡Parabéns¡ Aínda que non cante con vos, sempre seredes o "meu coro". 


Can you hear me?

Durme meu meniño



Arturo Neira.













No hay comentarios:

Publicar un comentario

Procurade que os comentarios non sexan longos. Se algún membro do coro ou orquestra quere publicar unha entrada longa, ou colaboración, poderá facelo poñéndose en contacto co profe Arturo.